Hvis du har modtaget en mail fra os om at din ordre er afsendt, vil du kunne se pakkens færden via det track & trace nummer du har modtaget (der går op til 24 timer, før den registreres hos fragtselskabet).
Står pakken, ved en track & trace søgning, som om at den ikke er afsendt og stadig er i vores besiddelse, er det fordi den endnu ikke er scannet af fragtselskabet.
Hvis en pakke ikke er scannet hos fragtselskabet, vil den altid stå som om at den ikke er afsendt fra os.
Som regel når track & trace søgningen står som dette, så er det fordi at den ikke er blevet scannet på distributionscentralen.
Det kan der være flere årsager til såsom feks:
Pakken ligger glemt i en pakkesæk
Pakken ligger glemt i et pakkebur
Pakken ligger glemt i en bil
eller lignende.
At den så står som om at den ikke er modtaget, er egentlig også forståeligt nok, for scanningen er eneste ”bevis” de har, for at den er i deres besiddelse.
De (fragtselskaberne) henter pakkerne på vores adresse, så hvis du har modtaget en mail fra os om at den er afsendt, så er den afhentet.
Hvis dette er tilfældet, kan du med fordel kigge på track & trace igen dagen efter.
Hvis der er gået mere end 2 dage og der stadig ikke er sket noget på track & trace, må du endelig kontakte os, for så kan vi få pakken efterlyst – og hvis den skulle være helt forsvundet, så sender vi dig naturligvis en ny pakke.
Så tøv endelig ikke med at kontakte os.